لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت تصویب شد اولین تصاویر از فصل دوم سریال «آخرینِ ما» (The Last of Us) شواهد جیمز وب برای اثبات حیات فرازمینی کافی نیست هشدار به کاربران اندروید: اطلاعاتتان در خطر است! | صاحبان شیائومی بیشتر مراقب باشند! از Pixel 8a چه می‌دانیم؟ | افشای همه مشخصات گوشی جدید گوگل، پیش از رونمایی معرفی بازی «گربه‌ها و سوپ» (cats & soup) + دانلود اندروید و IOS مایکروسافت: پلیس آمریکا حق ندارد از Azure برای تشخیص چهره استفاده کند مشخصات Poco F6 Pro فاش شد انتشار تصاویر Xperia 1 IV، آخرین پرچمدار سونی از ماکت‌های لورفته خانواده iPhone 16 چه می‌فهمیم؟ پیکر شهید تازه‌تفحص‌شده دفاع مقدس در گلزار شهدای مشهد به خاک سپرده شد + عکس برای بازی Hellblade II چه سیستمی نیاز دارید؟ قابلیت‌های جدید استوری در اینستاگرام + جزئیات موتور جستجوی ChatGPT به میدان می‌آید یسنا دیدار، دختر ناپدیدشده ترکمن، بالاخره پیدا شد + فیلم انجمن تجارت الکترونیک تهران دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی‌های اینترنتی را غیرقانونی خواند برنامه‌ریزی برای جلسات و قرارها با قابلیت جدید واتساپ Google Photos به زودی می‌تواند کیفیت ویدیوهایتان را بهبود دهد ویدئو | سگ رباتیک «بوستون داینامیکس» در لباس خزدار! ویدئو | اضافه‌شدن بچه غول به کلش آو کلنز! رایتل، تنها اپراتوری که سرعت اینترنت ۴G را افزایش داده است
سرخط خبرها

گویا اپل بی‌سروصدا یک ویژگی جذاب را از اپل ویژن پرو حذف کرده است

  • کد خبر: ۲۰۶۳۹۳
  • ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۶
گویا اپل بی‌سروصدا یک ویژگی جذاب را از اپل ویژن پرو حذف کرده است
برخی از کاربران متوجه تغییری در مواد تبلیغاتی هدست واقعیت ترکیبی اپل ویژن پرو شده‌اند.

شهرآرانیوز -  مدت اولین‌ ویدیویی که اپل برای هدست ویژن پرو در ۲۰۲۳ منتشر کرد، ۹ دقیقه و ۲۲ ثانیه بود. اما آن‌ها اکنون ویدیو را با حذف یک بخش کلیدی ۱۱ ثانیه‌ای کوتاه کرده‌اند؛ بنابراین ویدیو اکنون ۹ دقیقه و ۱۱ ثانیه است. نکته قابل توجه این است که این بخش ویدئو قابلیتی به نام Open Sky Environment را به نمایش می‌گذارد که به طور مجازی سقف کاربران را با آسمان باز جایگزین می‌کند.

توضیحات ویژگی «آسمان باز» (Open Sky) از وبسایت رسمی Vision Pro هم ناپدید شده است. به جای آن‌ها، اپل تأکید مجددی بر ارائه «محیط سینمایی» کرده است که اتاق‌ها را به سینما‌های شخصی تبدیل می‌کند.

ویژگی Apple Vision Pro در Open Sky

(سمت چپ) متن قدیمی در صفحه وب | (راست) متن به روز شده در صفحه وب

بنابراین به نظر می‌رسد که «آسمان باز»، با تمام پتانسیل هیجان‌انگیزش، ممکن است به محصول نهایی نرسیده باشد. هنوز دلیلش را نمی‌دانیم، اما شاید اپل تصمیم گرفته است بر روی ویژگی‌هایی تمرکز کند که از عملکرد خوب آن مطمئن است. درواقع اگر Open Sky بعد از عرضه هدست خوب کار نکند، مردم را ناامید می‌کند و اپل این را دوست ندارد.

وجود ویژگی Open Sky در اپل ویژن پرو نامشخص است، اما تاریخ عرضه ویژن پرو در ماه فوریه هیچ تغییری نکرده است. پیش‌سفارش‌ها از ۱۹ ژانویه، چند روز بعد، آغاز می‌شود.

اپل می‌گوید برای سفارش ویژن پرو به یک آیفون یا آی پد با Face ID (اسکن چهره) نیاز دارید. این کار برای تعیین سایز مناسب Light Seal (مسدودکننده‌ی نور خارجی) و هدبند‌ها انجام می‌شود تا تناسب دقیقی برای کاربران ایجاد کند.

همچنین، اگر قصد سفارش ویژن پرو را دارید، مطمئن شوید که اپلیکیشن فروشگاه اپل شما به روز شده است، زیرا تنها آخرین نسخه منتشرشده در ۱۱ ژانویه از ویژگی اسکن چهره ویژن پرو پشتیبانی می‌کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->